Friday, November 26, 2010

Täiskuu ööd

Need mõjutavad, ausalt ka.

Nt kuigi pühapäeva hommikul magasin ainult 5h, ei suutnud ma öösel uinuda. Vaatasin mitu tundi voodis filmi ja peale seda vähkresin veel päris pikalt.

Esmaspäeval salsas siis Mariin ütles, et on täiskuu. Ja no sama jama sel öösel: kl on 2 öösel ja võimatu uinuda…

Teisipäeval ritmicas tantsisime dšaivi või no rock&rolli.. Ma olin nii üllatunud, et mitte keegi ei osanud seda. See on ju meie põhi tants kõrtus Greasi jm lugude ajal. Vähemalt üks kord kui ma oskasin kõike õigesti kaasa teha, jepii. :)

Ja teisipäeval oli minu esimene käik Mae Westi, Granada suurim klubi vist. Kerti algus ütles, et tema ei tule, sest temal kolmap kl 8 kool. Aga no talle ei andnud vist süda ikka rahu ja siis otsustas ka tulla. Enne kõlas ähvardus: “Kui mul homme hommikul ettekanne ebaõnnestub ja ma teen end kõigi ees lolliks, siis see on sinu süü, Marili”. :D Aga tema vähemalt sai peale seda loengut minna koju magama. Mina pidin kl 10-16ni koolis olema.

Aga mulle meeldis väga klubi, suur ja ilus. Ning kui palju tüüpe seal oli, uuuuuh! Ilusad ka :)

Pidime kolmapäeval ka minema sinna, aga läksin enne ühele koosviibimisele, kuhu mind kursaõde kutsus, ja seal oli tore ning me klubisse ei jõudnudki.

Neljapäev jällegi oli Camborio laks. Enne oli vaja muidugi teha chupiterias mitu shoti, mis katuse päris ära viisid. Aga jällegi väga hea õhtu, ühe kursaõe pidime kahevahel koju vedama, sellest isegi video. Koju jõudsin mingi 5-6 ajal ning täna hommikul kooli minek oli “nunnu”.

Mõtlesin, et pärast kooli tulen koju magama, aga no ma ei saa aru mis värk on. Mul ei tule und, 3h lebasin lihtsalt voodis. Ma pole sel nädalal pm üldse maganud, kogu aeg pidu ja kool. Võiks väsimus juba niita, aga ei…

Ja nädalavahetus algab alles nüüd. Oeh, ma arvan et pühapäeva õhtuks olen ma halvatud.

Ja mis ilma puutub - kes sellest küll aru saab... Päeval on veel enam-vähem, kuskil 12-16C, aga õhtud on ikka päris jahedad. Üks öö oli vist mingi mõni kraad ainult, prrr külm.... Üldiselt sügis täitsa käes, osadel puudel lehed langenud, osadel kollased, osadel veel rohelised. Ja nt põhja Hispaanias tuli lumi maha, telekas näitas ja no liiklus oli katastroofiline. Meil lumest asi kaugel, aga vihma sajab tihti. Mitte küll padukas, selline seenekas vms.

Ning tahate veel natuke teada kui kallid siin mõningad asjad on ? Nt rääkis mulle üks kohalik sõber, mis maksavad aastavahetusel pääsmed pidudele. Alates 60 eurost kuni 80 euroni. Si, de verdad… Odavam pidavat olema ise mingi pubi üürida ja oma sõpradega seal olla. No igatahes praegu veel aastavahetuse plaanid puuduvad, vamos a ver.


No comments: