Tuesday, October 5, 2010

Korralik koolilaps

No neljapäeval oli siis minu jaoks päris esimene koolipäev. Käisin tervelt ühes aines - rütmikas. Taidlesin seal 1,5 tundi, õpetaja jutust muidugi midagi aru ei saanud, järgisin teisi koguaeg. Loengu lõpus olin päris rõõmus - õppejõud ütles mulle, et kui ma ei taha hinnet saada (piisab ainult ainepunktidest), siis ma teooriasse ei pea minema. Jeeee! Aga "jeeee" oli kuni reede hommikuni, mil meil oli infotund. Seal räägiti, et sel aastal uus süsteem ja kõik peavad tegema ka teooria osa, vastasel juhul ainepunkte ei anta. Vahva.... No ja eks ma siis käingi nüüd teoorialoengutes ka, istun aja ära ja väljun täpselt sama targalt nagu sisenesin.
Absoluutselt kõigis spordiainetes on teooria osa: 1kord nädalas teooria ja 2korda praktiline osa. Kui arvasin alguses, et ujun ja mängin võrkpalli ning saan oma ainepunktid nii kätte, siis eksisin :D
Lisaks ritmicale valisin lucha (võitluskunst või enesekaitse vms). Aga seda pole veel toimunud, algab järgmisest nädalast. Eks teooria osas saab jälle vahva olema - sõnagi ei mõista.
Ja mu kolmas aine on hispaania keel. Testi tulemuste järgi paigutati mind 3.gruppi (eesti mõistes B.1.1). No kindlasti ei ole ma A taset läbinud, aga no eks lähen kohale ja üritan aru saada.
Ja rohkem aineid ma ei võta, vaja ikka puhata ju ka :)

Reede õhtul oli house-party (korteris), inimesi igast maailma otsast. Kaua muidugi lällata ei saanud, alguses tuli naaber ja hiljem juba politsei, kes meid välja ajas.
Seinad on kõikides siin majades ikka väga õhukesed, paberist. Ma öösiti kuulen kuidas ülal korrusel koer joob oma kausist. Ning kui naaber mängib klaverit, siis kostuks see nagu enda kõrvalt. Terase tn naabrimutt siin küll elada ei saaks.


Laupäeval käisime Cordobas. ESN (erasmuslaste organisatsioon) orgunnis, aga see oli ikka väga kehva jälle. Sõit edasi-tagasi võttis kokku juba kuskil 5-6 h, linnas olemiseks jäi ainult 5h vms. Eriti palju ei näinud, aga tundus ilus :) Külastasime kuulsat katedraali seal ja no see oli tõesti VÕIMAS! Väga suur ja uhke. Tahtsime ka ühte kuulsasse aeda minna, aga see suleti meie nina all :( Ning ülejäänud aja sõime ühes tapa baaris, valisime vist linna kõige halvema toidukoha üldse. Kõrbenud pizzad, rasvast tilkuvad tapad ning kaua ootamist.

























Pühapäeval käisime sellel Alhambra tuuril, kuhu Javi meile tasuta piletid sebis. See oli mingi veega soetud kõik, giidi jutust muidugi aru ei saanud. Jalutasime siis Generalife osas - suvemaja, iluaia piirkond. WOOOOOW oli!!! Väga suur ala, palju lilli, istikuid, purskkaevusid ja imelisi vaateplatvorme.


Ja nüüd siis koolinädal jälle, sellest nädalast hakkan korralikult käima :) Täna käisin ritmicas ning homme esimene hispaania keele kursus - põneeev :)

Aga nüüd juba mitu tundi kodus olnud, ajame end välja ja vaatame, mida uut meile Granada täna pakub :)

No comments: