Thursday, December 2, 2010

Tegevusi jagub

No nädal algas ju El Clasicoga. Baaris hispaanlaste keskel olek oli juba omaette kogemus. Steffen ja Marius läksid juba kl 19 välja, et baaris hea koht saada. Meie osadega käisime ühes Albayzini baaris vaatamas. Jõudsime kuskil 20.30 sinna ja no istekoha lootust enam polnud. Seltskond oli ikka väga-väga kirju seal. Enamus olid FC Barcelona poolt ja vimma Rondaldo vastu ei varjatud. Üks tüüp meie seltskonnast oli Real Madridi poolt ja tema ei tundnud end seal üldse mugavalt. Küsis oma tüdrukult, miks sa mind siia baari tõid? Hahaha :D Mulle naljakas, aga tema oli ikka päris tige.

Teisipäev läksime eestlastega “mängusaali". No tahtsime, aga kõik need mängusaalid olid kl 24 juba kinni pandud. Läksime siis lihtsalt ühte baari, kus oli futbolin. Ükshetk sattusin päris hoogu, räuskasin vist hullemini kui hispaanlased. Aga no ma olen ikka selles mängus ülikehva ka. Edasi liikusime piljardisaali. 3 õllet ja Marili ing Mariin olid täitsa vindised. Siis tekkis muidugi loll tahtmine minna edasi Mae Westi, aga õnneks ei saanud sinna sisse.

Kolmapäev muidu oleks olnud hukkas.

Ja eile sain ühe sõbraga õhtul kokku, kes peagi lahkub Granadast. Daniel on siin olnud alates maikuust ning nüüd naaseb Uus-Meremaale tagasi. Tegime baaris mõned õlled, ei midagi erilist. Koduteel tulid mulle vastu iirlased ja inglased, muidugi suutsid nad mind kojuminekust ümber veenda ning ma läksin nendega Granada10 (klubi) edasi.


Täna käisin Mercedesega ühe kursavenna pool. Ta küpsetas kreppe, mida sõime šokolaadiga. Mmmmmmmmm! Üldse nii lõbus oli, ma polegi vist varem nii pikalt ainult hispaania keeles suhelnud. Vahepeal nad naersid ikka kõhud kõveras minu keeleoskuse üle. Näiteks rääkisin kogu jutu ära ja siis ütlesin lõppu: kõik see jutt tingivas kõneviisis. Ja no neile pakkus see viimane lause nii palju nalja. Aga no ma ju ei oska tingivat kõneviisi, pidin ju nii rääkima :P


Kuigi ütlesin endale selle nädala alguses, et olen rahulik ja hoian nädalalõpuks, siis siiani pole see katse õnnestunud.

Aga täna küll puhkan end välja, sest et homme… Sest, et homme on ju Madridi minek!! Ja sealt edasi Barcelonasse. Tõotab tulla väga hea nädal… Kõige parem muidugi on see, et lähme ka Camp Noule meistrite liiga jalkat vaatama: FC Bacelona kohtub Rubin Kazan´iga.

Ma nüüd proovin kuidagi uinuda kõige selle ärevuse juures. Järgmisel nädalal muljetan tripist.

Buenas noches!


Ning lisasin eelmisesse postitusesse turu pildid ka!

No comments: