Wednesday, December 29, 2010

Jõulud

Jõulud möödusid mul vahvalt. Ei tulnudki sellist koduigatsust peale nagu arvasin.

Linnamäe naiskadega olin mitu tundi skype ühenduses kui nad jõulupidu pidasid. Nägin jõuluvana, kuulasin kuidas nad salmi loevad ning muid naistejutte arutasid. No Tomi oli ka seltskonnas, aga teda vist praegu muu ei huvita kui ainult tissi imemine. Tegime isegi üheskoos pilte, aga neid mul praegu veel pole (vihje Kerdale: palun edasta mulle mõni pilt). Igatahes olin ma ülimalt õnnelik, olin nagu päriselt nendega :)



Viimasel kahel aastal on meil nende naiskadega tavaks saanud lisaks tavalisele koosistumisele ka jõulupraaznik (totally drunk and dancing until morning). Sellest on küll väga kahju, et sel aastal osa ei saanud, need on legendaarsed. Aga no neid pidusid tuleb meil tulevikus küll ja küll :)

Hiljem samal õhtul tulid meile Kertiga külla Connor ja David (Austraalia poisid). No see õhtu oli ka väga omamoodi. Mu jõulud lähevad tõesti iga-aastaga aina greizimaks. Like it!

24.ndal oli meil erasmuse sõpradega oma jõulupidu. Olime Sien´i ja Albin´i korteris, 11 inimest vist kokku. Läksime kuskil kl 18 juba ajal sinna, sest leppisime eelnevalt kokku et küpsetame oma asjad seal. Kõigi söögid-küpsetised olid parimatest parimad, ausalt!
Albin tegi 5 erinevat eelrooga/suupistet, poolakad seenesupi ja täidetud avokaado, Sien täidetud tomatid, Silke kastme kana ja lihapallidega, Mari mereandidega ahjuvormi, Andrea pasta, Hazem vürtsikana, Sonia muhvinid ja meie (st tegelikult Kerti) jõulukeeksi. Ma pole kunagi nii palju erinevaid asju söönud, vaene kõht. Lisaks jõime 11 pudelit cavat, glögi ning mängisime ühte mängu.
Ning ju kingitused saime ka. Mina sain Hazem´ilt araabia pärase nahkkoti ning veel ühe väiksema kotikese raha jaoks vms. Mulle väga-väga meeldib. Hazem nii tahtis minule kingitust teha ja loosiõnn naeratas talle. Ning Pjotrek´ile meeldis minu kingitud särk ka. Paremini ei osanud õhtut ette kujutadagi, väga viis.

Lisaks sain Kertilt ilusa ehetekarbi, kus Alhambra pilt peal. :)




Järgmisel päeval tegime Kerti, Albin´i ja Hazem´iga linnapeal jalutuskäigu ning miradoril Alhambrat ja linna vaatamas. Hiljem liitusid ka poolakad ning läksime teteriasse (araabia teekohvik) ning tapa baari.




Pühapäev oli päikseline. Kiire kõne Albin´ile, et ilm ilus ja võiks linnast välja sõita. Võtsime ta auto ning suund mere äärde. Salobreñas oli niii soe, kuskil 18C, aga veits tuuline. Jalutasime rannapromenaadil ning tegime mustmiljont fotot hüpates. Neid te ka kahjuks veel ei näe, need ainult Albin´il. Pärast seda veel üks väike külake nimega Almuñècar, kus vaatasime ka päikseloojangut.
Suurepärane pühapäev!



Ning lõpuks esmaspäev ja teisipäev!!! Ma ei oska kuidagi sõnadesse panna kui hea oli Sierra Nevadas lauaga sõita. Tegelikult ju pidime enne jõule juba minema, aga ilmad olid kehvad ning mägi vist isegi kinni. Seega saime mäepiletid ümber vahetada ning läksime selle nädala alguses.
No tõesti-tõesti oli super! Mõlemal päeval ilmaga väga vedas ning ma ei osanud oodatagi et see suusakeskus nii suur on, üle 350 ha. Ja no kõrgused: 3400m. Isegi Norras käies ei olnud ükski tipp sellele ligilähedalegi.
Muidugi oli vaja Marilil ka minna hüpet proovima, aga see lõppes õnnetult: kiirus oli liiga suur ning kukkusin üpriski valusalt peaga. Sel hetkel mõistsin, miks see kiiver hea on. Õnneks midagi ei juhtunud, pea valutas veidi aega, aga tegin väikese pausi ning söögi ja naasesin uuesti mäele. Õhtuks olime muidugi surmväsinud ja kõik keha lihased andsid ennast tunda.





Kõrgemal kui pilved



Hetkel on meil siiani teadmata, mis uue aasta öösel ette võtame. Head ideed, ilmutage ennast nüüd!


Aga tahan teile veel midagi rääkida, mis tegid mu jõulud eriti imeliseks :)
Esiteks alustan sellega, et sain emalt paki enne jõule. Saatis mulle piparkooke, suitsuvortsi, musta leiba, kaerahelbeid, šokolaadi, kommi ning veel head ja paremat. Ma tõesti tundsin nendest puudust. Ning lisaks oli veel kingitus Lumestete perelt. Olin super rõõmus :)

Teiseks. Jõulude ajal sain armsaid sõnumeid ja kõnesid ootamatutelt inimestelt. Nt helistas Triin helistas ning isegi Remi, kes rääkis, et sai kingituseks mänguköögi ning kutsus koju ja ütles et ma võin temaga mängida kui tagasi tulen. Niiii armas :)

Kolmandaks. Üks päev koju tulles oli teade, et postkontoris ootab väike pakike. Selles saab Thead süüdistada :)

Neljandaks. Üks päev oli postkastis ümbrik ning avades vaatasid mulle sealt vastu 2 mu rajut Terase naist :)

Viiendaks. Täna ulatas mulle me uksehoidja paki. Siis oli küll müstika, et mis see veel siis nüüd on. Põhimõtteliselt joostes tuppa seda avama. Ma arvan, et see on mu eluparim kink ning üllatus. Paberikuhja alt leidsin posu ümbrikuid- igalt mu Linnamäe naiselt. Istusin voodi peal ja silmad märjad lugesin, mis mulle kirjutati. Ma oleks tahtnud ausalt kohe lennukile hüpata ja nende juurde minna ning kallistada. Ning ümbrike alt tuli välja veel miskit imelist. Mitu kihti piparkooke. Ja mitte niisama tavalised. Kodukootud ja nimelised. Kõik mu parimad olid üles loetletud ja veel "ühed ägedad tegelased" nokude ja muude lisadega :D Ma lihtsalt ei suutnud oma silmi uskuda. Ma üritasin ette kujutada kui plikad neid tegid, ma arvan et nad naersid ise ka end pooleks. Ma ei raatsigi neid süüa. Tiina sai pakkimisega ka suurepäraselt hakkama, kõik on pm teekonna üle elanud ning terveks jäänud. Mu lemmikud on armastusega N. , nokuga A ja I, suure naeratuse ja tissidega S ning suur süda A.K. :D
Naised, te olete geniaalsed!!! Suur-suur aitäh teile :)


Minule saadetud jõulukaardid ja kirjad.


Lõpetuseks tahan öelda, et need jõulud siin kinnitasid mulle, et ma olen väga-väga õnnega koos. Mul on hea ja toetav pere ning maailma parimad sõbrad! Aitäh teile teie olemasolu eest! :)

No comments: