Friday, February 1, 2013

Puhkus on alanud!

Tööga on mõneks ajaks ühelpool; aeg puhata, reisida ja avastada.

Peale minu sünnipäeva tegime paari päevase roadtripi (kokku 1130km) Gerost põhja suunas. Laenasime ühelt oma managerilt auto ning asusime teele. Lühidalt - külastasime teepeale jäävaid linnakesi nagu Northampton, Port Gregory, Kalbarri ja Denham,  Monkey Mia resorti,  rahvusparke ja muid rannikuäärseid vaatamisväärsusi. Tõsiselt ilusaid kohti avastasime, kuid et kõike näha, peab olema 4-veoline auto, mida meil polnud...

Ooops
Pink Lake (Port Gregory)

Leidsin väikse peika

Cliffid lääne rannikul

Kalbarri rahvuspargis hinge heitnud aborigeen
Kalbarris (väike mereäärne linnake) veetsime öö ühe poisi juures, kellega Geros tuttavaks saime. Kuigi meil oli igasugustest baaridest ja dringitamistest siiber, ei jätnud AJ meid enne rahule kui nõustusime baari minekuga. Poiss avas meile lahtise arve ning ütles, et jooge kõike, mida iganes tahate öö läbi!! Poleks sellele nädalavahetusele eelnenud minu sünnipäeva ja äramineku pidu, oleks see baar tühjaks joodud :D Kuid me olime nii kurnatud ja poolvägisi tegime paar kokteili.

Õhtu lemmikosa oli minu jaoks koerte ning hobuste võiduajamistele panustamine. AJ õpetas, kuidas asi käib, lasi meil numbrid valida ning tegime panused. Algaja õnn oli meiega, võitsime umbes 100$.

AJ-d ajas naerma kui rääkisime, et pole siiani vabas looduses elavat känguru näinud. Rääkis, et neid igal pool õhtuti liikvel ning peale baari sulgemist isegi tagahoovis. Seda ausside juttu me juba teame, suuga teevad suure linna...
Kuid haarasin sõnadest kinni ning peale sulgemist läksime baari taha.. Endamisi mõtlesin, et nüüd võtame poisi vahele ja saame norida lobajutu üle. Kuid oh imet! Kängurud tõesti olidki seal rohus ja põõsastes maiustamas ning ringi hüplemas. Natuke hirm nahas, et nii lähedale läksime, kuid nad lihtsalt vaatasid lolle eestlasi, kes ei uskunud nende olemasolusse.

Järgmise päeva hommikul vaatasime pelikanide toitmist (turistid nagu me oleme) ja külastasime Kalbarri rahvusparki. Tee sinna oli päris närvesööv, kuna meie laenatud väike Getz ei ole mõeldud taolistele kruusateedele. Pabistasime, et sellel teelõigul kas lõhkeb rehv või suudame muudmoodi bossi auto katki teha. Kuid läks õnneks, kõik jäi ühte tükki :)

Igahommikune atraktsioon- pelikanide toitmine
AJ ja Pikkuga (Nature`s Window Kalbarri Rahvuspargis)

Peale lõunat suund edasi põhja poole - Monkey Miasse. Teekonnal peatus  Shell Beachis, kus rannaala katavad liiva asemel karbid.

Shell Beach
Enne Kalbarrist lahkumist AJ'le meenus, et tal tuttav Denhamis (meie järgmises sihtkohas), kes saaks meile öömaja soodsamalt pakkuda. Paar kõnet ja meile oligi broneeritud kaheks ööks holiday cottage ("väike majake puhkekülas") vaatega merele... Päikeseloojang terrassilt, klaas Bayleist ning nautisime äsja alanud puhkust!

Puhkepaus kiirtee ääres
Vaate üle ei saanud kurta
Hommikul vara suund Monkey Miasse, mis on kuulus delfiinide pesitsuspaigana. Tõeliselt armas paradiisi sarnane kuurort, mis on ideaalne sihtkoht lihtsalt lõõgastumiseks.

Eelneva uurimustöö tõttu teadsin, et Monkey Mias elab/töötab ka tuttav tüdruk Eestist. Saime Avega kokku, vahetasime emotsioone ning siis ta teatas, et ta saaks meid saata oma boyfriendiga merereisile veealust maailma vaatlema. Loomulikult ei kahelnud me hetkekski kas minna või mitte. 3h-ga merel nägime me hulgaliselt delfiine, merilehmasid, kilpkonnasid, isegi hai poissi ja vaala!! Jah, see viimane oli isegi meeskonnale üllatus praegusel aastaajal. Vedas meil :)

Vaalapoiss (mitte Tanel :D)

Õhtuks naasesime oma öömajja Denhamis, külastades veel paari turisti sihtkohta, mis hommikul vahele jäid.

Hot Tube (looduslik kuumavee allikas)

Õhtusel jalutuskäigul Denhami kail kohtasime vees elavaid madusid. Iuu, judinad tulid peale.

Merimadu
Järgmisel päeval alustasime varakult tagasisõitu Gero suunas, et auto õigeaegselt tagastada. Kuid siiski jäi teepeale veel kohti, mis tuli üle vaadata.

Linna parimat kohvi mekkimas
Väike draakon teeääres
Hamelin Pool Stromatolites (elavad "kivid")
Eagle Bluff

Kojusõidu ajal kaalusime võimalusi, kuidas me lähipäevil Perthi saaks. Bussireisi ei tahtnud oma kodinatega ette võtta ning hakkasime tuttavaid läbi helistama. Ei pidanud kaua ega kaugelt otsima- issi Michael teatas, et sõidab järgmise päeva õhtul Perthi, kuna otsustas nädalavahetuseks Taisse lennata  - ideaalne meile.

Geros veetsime viimase õhtu sõprade seltsis.

Enne ärasõitu Perthi hüppasime oma pubist läbi. Tegime omaniku, manageride ja mõnede teiste töökaaslastega söögid-joogid ja jätsime hüvasti...
L´Attitude 28 kollektiiv

Meil oli tore Geros, sealt ju sai alguse meie siinne elu. Tutvusime paljude vahvate inimestega, täiendasime oma kogemuste pagasit ning loomulikult....sai kuradi palju nalja ja pidu :)

Anoek ja Michael (Michael eelistas alati maas madratsil telekat vaadata)
Me juba igatseme neid diivaneid ja kodukino süsteemi

Teel Gerost Perthi - Pinnacle Desert

Perthi naasedes tuli juba kasuks Geros sõlmitud tutvustest. Poisid, kes peatusid enne jõule meie pubi kõrval hotellis, olid ju Perthist pärit ning saime nädalaks ühe poole end majutada.

Kas ma juba mainisin kui hea on puhkus? :) Saad hommikul kaua magada ja päeva veeta üksnes oma lemmiktegevusi tehes... Külastasime Perthis ja selle lähiümbruses kohti, kuhu eelmisel korral paraku ei jõudnud:

Cottesloe Beach
Onupoja Märdi juures "eestlaste õhtul" (nad võtsid kutsika Bella)
Lemmik klubi tuli taaskord ülevaadata
Australia Day (suur pidupäev Aussis - ajalugu ei viitsi seletada :D)

Kogu Austraalia tähistab 26.jaanuari

Ükski pidu vist ei lõppe minu jaoks ilma basseinis käiguta
Tore oli taas Elgarit ja Raiti näha
Pühapäeva veetsime Perthi lähedal Fremantlis. Käisime turul, rannas jalutasime sadamas ja nautisime muusikat ning head sööki.

Turg Fremantles (mangod on mu lemmikud!)
WA parim Fish n Chips koht

Big Day Out. Käisime muusikafestivalil The Killersit, Red Hot Chilli Peppersit ja paljusid teisi artiste kuulamas. Algselt mina ei olnud minekust nii huvitatud, kuna piletihind oli soolane, kuid Pikku ei andnud võimalust: "Me lähme! Ma ostan piletid kohe ära." No mis mul üle jäi... Aga ega ei kahetse küll :)

M: "Pikku, palun lähme teeme ühe sõidu!"
P: "Alrighty mate"

Enne Perthist lahkumist tuli ära külastada ka Adventure World. Sellele andis tõuke festivalil tehtud lõbusõit. Meiega liitusid kursavend Mikk ja tema pruta (muide meie tutvustasime neid) Nikki.

Sohitegijatel aega ei võetud :(

Perthiga taaskord hüvasti jäetud. Oli ka aeg, sest rahakott tühjenes selles linnas meeletu kiirusega.

Võtame ette väikese puhkuse meretaga - Filipiinid, siit me tuleme!