Thursday, September 9, 2010

Lennujaamas

@ London

Uuh, õnneks tuli sama lennukiga Londoni ka Siimu sõbranna Laura, kellega olin varem tutvunud. Hea, et sai kellegagi jutustada ja aega parajaks teha. Aga STN-is läksid me teed lahku, tema suundus linna ja mina jäin ootama oma järgmist lendu.

Londoni lennujaamas netti ei olnud, väga vahva oli 6h oodata. Otsisin siis magamiseks väikse nurgakese ja puhusin oma kummimadratsi täis (kas pole nunnu?:D).

Sel hetkel oli küll kõigist teistest kahju, kes seal kivipõrandal lebasid. Mul oli nendega võrreldes lux olukord. Üldse oli üllatus suur, et terve lennujaama ooteruum oli põrandal vedelevaid inimesi täis. Mind küll hoiatati, aga sellist vaatepilti (terve lennujaama ooteruum lamavaid kehasid täis) poleks osanud oodata.

Pehmest asemest ja suurest väsimusest hoolimata magama ei suutnud jääda. Lihtsalt ootasin ja ootasin tundide möödumist, kohutaaav oli - mitte kunagi enam...!


@ Tallinn







Sry, pidin küll jätkama alles Londonis, aga lend hilineb 2h ja nüüd ma siin siis istun ja ootan.

Kats on võimatu tegelane. Ta tahtis mu kotid täitsa lahti pakkida ja üle vaadata, mis ma kaasa panin. Ta oli nii kindel, et liiga palju ebavajalikku. Ja no kuna kohvrid olidki ülekaalus, siis pidingi asju välja praakima. Aga naine ei saagi ju minna reisile ilma 7 paari jalanõudeta ning püksteta. Okei, tosse pole tõesti 3 paari vaja, ühtedest võisin loobuda.
Aga sellest kiššade kingitud pildiraamist oli küll kahju, et kotti ei mahtunud, nii tahtsin seinale panna. Tellin kohapeal olles nendest pildi, sest teistest sõpradest on kaasa võetud. Kõik teised kingitused said kaasa, neegriga eesotsas. Ja need täringud, mis Kirsika, Katz ja Ellu tõid - ei jõua nendega mängimist ära oodata! Remi isegi joonistas mulle pildi kaasa, praegu mängib ta kodus autoga ja räägib, et sõidab Hispaaniasse, nii armas :)


Üldiselt oleks mul nagu sünnipäeva täna, nii palju kõnesid ja sõnumeid olen saanud, äge :) Aitäh, et meeles peate.
Ja keelust hoolimata tulid nii paljud ka lennujaama. Liisa ja Mari näitel võib aru saada, miks ma seda ei soovinud. Aga siiski oli väga-väga hea meel.


Ainult et lennu ootamiseks valisin väga vale koha - suht inimtühi. Ja julge nagu ma olen, jätsin koti kohe algul esimese ettejuhtuva vaadata, et saaks ise poodides kolada :D Aga näed, tulin tagasi ja alles oli. :) (Thea, ära kurjusta, ta tundus aus inimene)


Okei, mulle tuli kõne, teisel pool passikontrolli on üks tuttav isik, lähen tema seltsi. Loodan, et rohkem dileisid pole ning järgmine sissekanne Londonis.


Tšau, muss.

No comments: