Saturday, November 3, 2012

Elu on seiklus



Sain ka eelmisele postitusele pildid ära lisatud.


Väike uudis, kes veel ei tea! Läheme Pikkuga väikesesse linnakesse nimega Geraldton ühte pubisse tööle.  Linn asub Perthist ligikaugu 500km põhja pool, niiet jätame Perthiga mõneks ajaks hüvasti (võib olla ka jäädavalt....). Enne minekut aga tuli üle veel  vaadata kohad, millega me siin olles tutvunud ei olnud.

Footsteps in time
Supreme Court Gardens
Peale seda pilti sain mesilaselt nõelata
St Georges Cathedral
Goverment House
Perth Mint - maailma üks vanim töötav mündikoda
Town Hall (raekoda)
London Court

Teisipäeval kl 7 hommikul oli Daniel meil hosteli juures ootamas ja algas trip Margaret Riveri ehk tuntud viinamarjaistanduste regiooni.
Teel nägin esimest vabas looduses aborigeeni ehk känguru. Mainin ära, et ta oli tegelikult tee ääres surnud, kuid ma olin siiski nii elevil nähtust (väikesed asjad teevad mind rõõmsaks:).

Tegime vahepeatuse Bunburys, mis on tuntud kui delfiinide pealinnana. Loomulikult läksime ka meie neid üle vaatama, sest siiani polnud ma neid vabas looduses näinud. 
Tutvusime metsikute delfiinidega, kes hommikuti käivad end lahesopis inimestele näitamas. Sel hommikul olid nad erakordselt kaua ning lausa 4 tk korraga. Ma ei suutnud oma emotsioone vaos hoida ning kui ranna poole jalutades neid eemalt märkasin, jooksin teiste eest kohe vette, et lähemalt näha. Mu päev oli korda läinud!


Lõunasöögi peatus oli mõnusas taimetoidu restoranis Dunsborough linnas. Söök oli maitsev ning restoran äärmiselt huvitav ja hubane oma öko-olemisega.

Teel avanesid maalilised vaated merele.


Õhtuks jõudsime Margaret Riveri ning käisime ilusas karsti koopas nimega Lake Cave.



Öömajaks oli Daniel rentinud 4 magamistoaga maja ning kõik saime omaette tubades laiutada. Peale mitut nädalat hosteli elu oli harjumatu eraldi tubades magada. Linnamäe tüdrukud kindlasti teavad, mida ma mõtlesin kui nägin seda king size suurust voodit :D


Kolmapäeva hommik oli meie reisi tipphetk - surfikoolitus. Tüdrukud olime kõik vaimustuses äärmiselt nägusast instruktorist. Eks pool koolituse juttu läks meil seetõttu ka kaduma :P Kuigi lubas äikest ja tormi, ilm soosis meid. Lained olid ehk liigagi head algajatele, raskusi oli saada kaldast eemale. Kuid me üritasime ja pingutused kandsid vilja. Päris mitmeid kordi suutsime end laual püsti ajada ja lainetel liugleda. MILLINE TUNNE!!! Meie meelitamiseks instruktor ütles, et ei usu, et oleme Eestist, kuna paistis nagu oleksime varem seda teinud. Ja jälle me sulasime....

Vahetult enne ära minekut jälle keegi kuskil õnnistas meid väikese imega. Me nägime vaala! Päris elus vaala seal samas rannas kus surfasime. Umbes poole minutiliste intervallidega purskas ta augukesest vett ning sabauim tuli veest nähtavale.  Olin taaskord hämmingus - nad on tõepoolest olemas!

Peale surfi kiire pesu ja veinituurile. Külastasime kahte erinevat viinamarjaistandust, kus maitsesime ühtekokku umbes 20 erinevat veini. Olime maitseelamustest niivõrd vaimustuses (päris svipsis ka), et lahkusime viimasest kaenlas kast valget veini.


Tuuri käigus külastasime ka õllepruulikoda, juustutehast ja ulukifarmi, kus samuti sai head ja paremat maitsta. Minu lemmik oli aga šokolaadivabrik, mmmmm..... 20 minuti jooksul ma pugisin ma šokolaadi kogu raha eest. Õnneks mul jäi rahakott bussi ning ma ei saanud endale ühtegi maiuspala kaasa osta. Oleksin vist nõus olnud kogu oma raha ära andma.



Minu reisikaaslastele Pikkule, Lucyle ja Danielile meeldis minu kulul nalja teha. Nimelt ma väga-väga kardan ämblikke ning nad ehmatasid mind mitmeid kordi. Ühe naljaga läksid nad tegelikult liiga kaugele ja viisid mind päris endast välja. Läksin oma tuppa ära ning magama jäädes jätsin suurest hirmust tule ka põlema.
 Bye-bye Margaret River, sa jätsid südamesse unustamatud mälestused! 
  

No comments: