Monday, April 29, 2013

Brisbane ja Gold Coast

Puhkuse lõpp.

Paar päeva veetsime Brisbanes, kohatsin oma vanu-uusi sõpru, kellega tutvusin idakalda rännaku alguses.

Samuti õnnestus kokku saada sõbrannaga, kellega tutvusin u 3 aastat tagasi Hispaanias. Nastja töötab stjuardessina lennufirmas ning seetõttu satub vahel ka Austraalia. Sel korral sattusime üheaegselt Brisbane. Kui hea meel oli teda taaskord näha!

Üle mitme kuu oli mõnus olla suurlinnas ja kolada poodides.
Brisbane tegelikult ise mingit erilist muljet ei jätnud. Kõrged hooned linnakeskel ja jõgi meenutasid väheke Perthi (Perth meeldis rohkem).

Raekoda

Unustamatu mulje jättis aga omalaadne ühistransport – praam, mis veab inimesi ühelt jõekaldalt teisele. Õhtul avanes jõelt kaunis vaatepilt linnale.

Majutusega läks ka hästi, saime öömaja toreda eesti paari juures. Ja mis kõige parem – neil oli vesipiip :D Selle kimumisest oleme väheke puudust tundnud. Ühel õhtul viisid nad meid linnast välja vaateplatvormile, kust avanes vaade öisele Brisbanele.

Mis kõige ägedam - me soetsime endale auto. Meie uus reisikaaslane on Epik (auto numbrimärk EBK). Autoost oli muidugi selline õnnega mängimine, sest Pikkuga kahekesi käisime autot üle vaatamas (erilised autotargad ju ka). Kuid peale ostu lasime ka mehaanikul üle vaadata, kes ütles, et 1996a auto kohta hästi hooldatud ning peaks meid mõne aja teenima. Hea pluss on see, et sõidab gaasiga, mis teeb Epiku meie rahakoti sõbralikuks.

Auto ostetud, vaja testida. Võtsime suuna väheke lõuna suunas Gold coastile, mis on kuulus surfipealinn. Sellesse paika armusin silmapilkselt. Ma siiani ei tea, miks, kuid miski seal võitis koheselt mu südame. (Peale farmi tahaks mõneks ajaks sinna pakiseks jääda.)

Nädal lõppes langevaarjuhüppega. Seda ei ole võimalik kirjeldada, mis tunded  õhus olles valdavad: väikelennukiga tõused 4,3km kõrgusele, avatakse uks ja sa pead sealt välja hüppama. Kel võimalus, proovige järgi ja te ei kahetse :)

Nüüd olemegi outbackis ja algas taaskord farmitöö. Sellest aga peagi :)

Ilusat kevadet, sõbrad Eestis!